تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مشاوره کنکور مکتبستان بر مبناى آزمون کنکور سراسری و کنکور تجربی

مشاوره کنکور مکتبستان بر مبناى آزمون کنکور سراسری و کنکور تجربی

کنکور

کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور با مکتبستان

به سایت کنکور مکتبستان مراجعه کنید. مطالب رایگان مشاوره کنکور را دریافت کنید. جزوه کنکور دانلود کنید. مطالب انگیزشی کنکور را ببینید. تراز آزمون گزینه دو یا قلم چی خود را افزایش دهید. برنامه ریزی کنکور را یاد بگیرید. سال کنکور را با مکتبستان باشید. مکتبستان نوید یک آینده روشن برای شماست. شما نیز به بزرگترین جامعه کنکوری های شاد بپیوندید.


خدمات مکتبستان به شرح زیر است:

۱– مشاوره و برنامه ریزی کنکور

۲- ارائه دی وی دی کنکور تدریس اساتید برتر

۳- ارائه جزوه کنکور و بسته های آموزشی کنکور

۴- برگزاری همایش های کنکوری

برای اطلاعات بیشتر لطفا با مکتبستان تماس بگیرید.

جهت هر گونه همکاری و پیشنهادات  با مکتبستان تماس گیرید.

شماره تلفن تماس با مکتبستان: ۰۲۱۲۵۹۱۷۲۰۶


مشاوره کنکور

یکی از خدمات مکتبستان مشاوره کنکور است. مکتبستان به دانش آموزان کنکوری و چهارم دبیرستان و سوم دبیرستان و … خدمات مشاوره کنکور می دهد. در مکتبستان گروه مشاور کنکور از دانشجویان پزشکی هستند و به شما کمک می کنند مسیری را که خودشان طی کرده اند را شما هم طی کنید. قبولی پزشکی شاید آرزوی خیلی ها باشد و مشاورین مکتبستان در خدمات مشاوره تلفنی کنکور به شما کمک می کنند به این آرزو برسید.

مشاوره کنکور مکتبستان بر مبناى آزمون کنکور سراسری و کنکور تجربی و قبولى شما در یک رشته تاپ و در  یک دانشگاه  خوب است .

✅ مکتبستان برای شما یه برنامه از الان تا لحظه کنکور می نویسد که شما دقیقا بدونید کجاى راه و مسیرید و چه اهدافى در پیش دارید:
✔️دقیقا چیا رو باید بخونید؟
✔️چند دور باید بخونید؟
✔️چه تستهایى؟
✔️چه مباحثى مهم تر هستن؟
✔️چه DVD هایى باید ببینید؟
✔️ بهترین منابع برای حال حاضر چیست؟
✔️ و …
جواب تمام این سوالات رو به شما می دهند.

ضمنا براى هرروزتون هم برنامه می ریزند که هر صبح که بیدار میشید بدونید تا آخر شب دقیقا چند صفحه از چه کتابى و چجوری باید بخونید!

️✅ هر ۴ روز بصورت تلفنى با مشاورین کنکور مکتبستان مشاوره دارید که در این جلسات برنامه آینده رو با هم میریزید و شما رو راهنمایی می کنند و مشکلات شما رو برطرف می کنند.

✅ هرشب (یا هر چندشب یکبار) از طریق تلگرام پیگیرى میشید.

✅هر شب براتون نکات درس خوندن و آخرین تغییرات آزمون و.. رو توى یه گروه تلگرام مینویسند.

✅ هر زمان سوالى داشتید می تونید از مشاورتون مستقیما با تماس یا مسیج بپرسید.

برنامه هر فرد کاملا اختصاصى و شخصى خواهد بود.

درطول این مدت آزمونهاى شما بررسی میشن و توسط دکتر کاویانی دقیقا روند پیشرفتتون ارزیابی میشه.

✅برای ثبت نام می تونین از طریق کلمه “مشاوره” را به شماره زیر پیامک کنید :
sms : 3000700460

✅همچنین برای ثبت نام  می توانید از سایت کنکور مکتبستان اقدام کنید.

بعد از ثبت نام ؛ مشاور ویژه شما از مکتبستان با شما تماس خواهند گرفت.

✅درخواست یک جلسه مشاوره رایگان برای معرفی خدمات مشاوره مکتبستان:

✅شما می توانید کلمه “مشاوره” را به شماره ۳۰۰۰۷۰۰۴۶۰ پیامک کنید. مشاورین کنکور با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

گزینه دو


در سایت کنکور مکتبستان چه می گذرد؟

در سایت مکتبستان مقالات و  آموزشهای کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور منتشر می شود.

تمامی آموزش های مکتبستان در قالب فرمتهای مختلفی همچون : مقاله آنلاین کنکوری ، فیلم کنکوری ها ، صوت و کتاب الکترونیکی منتشر می شود.

موسسه مکتبستان خدمات فیزیکی و مشاوره کنکور را به دانش آموزان ارائه میدهد.

مدیریت مکتبستان و پیشبرد اهداف آن توسط دکتر علی کاویانی و تیمی از دانشجویان پزشکی می باشد.

سایت کنکور


کنکور

یکی از کلماتی که این روزها در زمینه کنکور زیاد می شنوید نام مکتبستان است. سایت کنکور مکتبستان متعلق به موسسه مکتبستان می باشد و توسط دکتر علی کاویانی به همراه تیمی از دانشجویان پزشکی اداره می شود. مکتبستان به دانش آموزان خدمات متنوعی در زمینه کنکور می دهد.


برنامه ریزی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان برنامه ریزی کنکور برای شماست. مشاورین مکتبستان برنامه روزانه کنکور را برای شما به صورت اختصاصی مشخص می کنند تا شما بدانید در هر روز چه مقدار تست کنکور بزنید، چه مقدار مطالعه کنید، از چه منابع کنکور مطالعه کنید و … . در مکتبستان همه تلاش می کنند تا شما به رویایتان برسید.

برنامه کنکور مکتبستان، برنامه ای جامع است که همه چی توش درنظر گرفته شده ، برنامه ای که دقیق واسه شخص شما ریخته میشه ، به نحوی که خیلی آسون اجراش کنین و روز به روز پیشرفت خودتون رو حس کنین. یه برنامه منطبق بر ساختار و روحیات و توانایی های شما .

برنامه ریزی کنکور کاملا به صورت شخصی برای شما انجام می شود. برای برنامه ریزی مشاورین مکتبستان با شما صحبت میکنند. همه شرایط شما را بررسی میکنند و سپس یک برنامه درازمدت برای شما تا روز کنکور ترسیم میکنند.

این برنامه به صورت هفتگی تا روز کنکور در اختیار شما قرار میگیرد. در این برنامه دقیقا مشخص شده است که شما در طول هر روز چه درس هایی رو باید بخونین؟ چقدر باید بخونین؟ از چه منابعی باید بخونین؟ چقد تست باید بزنین؟ و ….

مهمترین ویژگی این برنامه این است که کاملا به صورت اختصاصی برای شما است و منطبق بر ویژگی های شخصی شما می باشد و به راحتی می توانید آن را به اجرا در آورید.
مشاوره کنکور


افزایش تراز آزمون آزمایشی

تیم مشاورین مکتبستان به شما کمک می کنند تا بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کنید. همچنین به شما کمک می کنند بر حسب اینکه در کدام آزمون آزمایشی اعم از قلم چی ، گزینه دو ، گاج و یا غیره تراز خود را با نکاتی که به شما می گویند خیلی سریع افزایش دهید. اغلب دانش‌آموزان به امید درصد بیش‌تر و تراز بهتر در آزمون‌های بعدی جمعه سر جلسه‌ی آزمون حاضر می‌شوند. برای افزایش تراز روش‌ها و راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که گاهی به دلیل سادگی، به چشم نمی‌آید. مشاورین مکتبستان این نکات را به شما می گویند. همه‌ی دانش‌آموزان برای بالا بردن تراز، ساعت مطالعه را افزایش می‌دهند و در جلسه‌ی آزمون بی‌مهابا و بدون تأمل تست‌ها را جواب می‌دهند و ارزش ساعت‌ها مطالعه را در عرض چند ثانیه از بین می‌برند، مشاورین مکتبستان در جلسات مشاوره تلفنی کنکور به شما کمک می کنند این اتفاقات رخ ندهد.


سایت کنکور

امروزه آموزش های مجازی تاثیر بسیار زیادی در عدالت آموزشی دارند. سایت کنکور نیز یکی از ضرورت های آموزشی مجازی است و مکتبستان یکی از قدرتمندترین سایت های کنکور را با هدف گسترش عدالت آموزشی تاسیس کرده است. برای ورود به سایت کنکور مکتبستان کافی است در گوگل کلمه مکتبستان را سرچ کنید. کلیه خدمات رایگان کنکوری شامل مشاوره کنکور، برنامه ریزی کنکور، جزوه کنکور و … در سایت مکتبستان موجود است. سایت مکتبستان یکی از و خدمات رایگان آن این روزها خیلی بر سر زبان هاست.

برنامه ریزی کنکور


انگیزشی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان انتشار مطالب انگیزشی کنکور است. همانطور که می دانید، هر قدر هم که شما منابع عالی ای داشته باشید ولی انگیزه کافی نداشته باشید نمی توانید به موفقیت کنکور برسید. لذا مکتبستان هر روز مطالب انگیزشی کنکور زیادی را در سایت خود برای شما عزیزان منتشر می کند.

انگیزشی کنکور

مشاوره کنکور مکتبستان بر مبناى آزمون کنکور سراسری و کنکور تجربی